![]() |
![]() |
![]() |
با سلام
در سال 78 در استان مرکزی شهر اراک جهت توسعه صنعت استان و افزایش ارتباط بین صنایع استان طرحی پژوهشی بنام «پایگاه اطلاعات صنعتی استان مرکزی» توسط سازمان پژوهش های علمی و صنعتی اراک تعریف شد و با همکاری استانداری مرکزی، سازمان صنایع و معادن و شرکت های تولیدی صنعتی استان منجمله پتروشیمی اراک، شرکت آلومینیوم ایران، ماشین سازی اراک و ... اجرا گردید.
این طرح یک بانک اطلاعاتی از صنایع استان بر روی اینترنت با دامنه Industryinfobase.ir بود که بعدآ به vic.ir تغییر کرد. طرح پایگاه اطلاعات صنعتی استان مرکزی سپس بر اساس تصمیم سهامداران، به کارشناسان طرح جهت توسعه واگذار گردید .
توسعه پایگاه اطلاعات صنعتی استان مرکزی که به نام پایگاه پایگاه اطلاعات صنعتی ایران تغییر نام داد بود با فراز نشیب بسیار تا سال 88 ادامه پیدا کرد و پس از آن توسعه آن متوقف شد. از آنجا که هنوز علی رغم توسعه فناوری اطلاعات در ایران، بانک اطلاعاتی که بتواند نیاز کاربران را رفع نماید، وجود ندارد مدیریت سایت در نظر دارد با رویکرد جدید و رفع نواقص نسخه قبلی و ارائه امکانات و ابزار های کاربردی و مفید، پایگاه اطلاعات صنعتی ایران را فعال تر نماید.
لذا به عنوان اولین ابزار این پایگاه نرم افزار تحت وب « مدیریت ارتباط با مشتریان» با نام تجاری چشم عقاب EAGLE EYE ارائه گردید.
نرم افزار « مدیریت ارتباط با مشتریان» حاصل تجربه 10 سال فعالیت در زمینه فروش و بازاریابی کارشناسان پایگاه اطلاعات صنعتی می باشد. این نرم افزار با توجه به شرایط و ویژگی های بازار ایران طراحی گردیده است. مزیت این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزار های مشابه داشتن بانک اطلاعات مشتریان بالقوه پایگاه اطلاعات صنعتی ایران است.
نام گذاری
ما در دنیایی زندگی میکنیم که مدام در حال تغییر است. این تغییر در همه جا و همه چیز در حال رخ دادن است. گاهی اوقات سریع و گاهی اوقات کند!
مشغله های بسیار و درگیر شدن به جزئیات و .. باعث می شود ما از این تغییرات غافل شویم. این غفلت می تواند باعث ضرر و زیان ما شود. در کسب و کار این مسئله بسیار با اهمیت تر است. من معتقدم باید همیشه مانند عقابی تیز بین بر فراز خود و محیط پیرامون پرواز کرد و کوچک ترین حرکت و تغییر را زیر نظر گرفت تا غافلگیر نشویم.
نام چشم عقاب به این مناسبت بر روی نرم افزار نهاده شده است.
امکانات و ابزار های نرم افزار
این نرم افزار با ابزار های تحلیل و آماری خود به شما کمک می کند بازار و فعالیت خود را بخش بندی کنید. برای هر بخش برنامه ریزی نمائید و برنامه خود را مدیریت و هدایت نمائید.
از طرف دیگر منابع اطلاعاتی پایگاه اطلاعات صنعتی ایران به شما کمک می کند تا بتوانید مشتریان بالقوه خود را خیلی سریع شناسایی و با آنها ارتباط برقرار کنید.
تجربه استفاده از نرم افزار
نسخه تحت دسکتاپ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان از سال 89 در نمایندگی فروش شماره 110 شرکت هپکو در شهر اراک در حال استفاده می باشد که مزایا بسیاری را برای استفاده کننده در بر داشته است.
نظرات کاربران نرم افزار
به نام خدا
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب نرمافزار، امکان ارتباطات داخلی و خارجی سازمان بر محور فلسفه مشتری مداری را فراهم کرده است و نسبت به سیستم دستی سنتی، درجمع آوری اطلاعات از مشتریان، افزایش سرعت عمل در پاسخگویی به آنها، جلب رضایت مشتریان و در نتیجه افزایش میزان فروش، تاثیر قابل توجهی داشته است.
با تجدید احترام
سید سعید مهاجرانی
مدیر فروش نمایندگی 110 هپکو - اراک
علی عبدلی مدیر پایگاه اطلاعات صنعتی ایران